سیزدهمین تیم المپیاد جهانی نجوم

سایت بچه های تیم جهانی مجارستان

سیزدهمین تیم المپیاد جهانی نجوم

سایت بچه های تیم جهانی مجارستان

سرآغاز راه

دوره چهلبه نام او که همبشه در این نزدیکی ست 

 بار الهی که بار دیگر توفیق بر ما نهادی که در راه او تو گام برداریم.اینک دراین مسیر ما را یاری فرما تا بتوانیم شکر نعمات تو را به جای اوریم.

سلام بر تمامی دوستان عزیز و برا بجه های المپیاد نجومی!!!!همونطور که میدونید امسال هم مثل هر سال ما این رسم دیرینه بچه های تیم رو به جای بیاریم و تلاش کنیم قدری به شما در این راه کمک کنیم و یاور شما نوگلان عزیز باشیم.یه مقداری امسال با تاخیر رو به رو بود فعالیتمون و همینجا من باب این قضیه از شما پوزش میطلبیم ولی خب همونطور که میدونید دوره ما امسال حالا به دلایلی خیلی دور شروع شد و به همین خاطر ما یه دوره بسیار فشرده رو متحمل شدیم.البته جای تشکر از تمامی اساتید و دوستانی که باعث شدند در عین کمبود وقت این دوره به صورت تمام عیار برگزار بشه تشکر ویژه میکنیم.در نهایت این دوره هم ده نفر از ما به عنوان برگزیدگان دوره تابستانی انتخاب شدیم.البته همونطور که میدونید این اصلا بیانگر این نیست که ما ده نفر از دوستان عزیز دیگه مون برتریم.از همینجا برای تمامی دوستانمون که در دوره تابستانی با ما بودند آرزوی توفیق فراوان در ادامه زندگیشون داریم و امیداریم تمامشون کنکور رو بترکونن.

 امیدواریم امسال هم مثل هر سال ما هم بتونیم در یاری شما در این راه هر چه در توانمون هست انجام بدیم و اینو یادآور میشیم که تیم امسال خیلی خیلی انرژی داره و تمام سعیشو میکنه تا با انتشار مطالب آموزشی از قبیل جزوه،مجموعه سوالات،برگزاری امتحانات شبیه سازو... .البته شاید برنامه های دیگه ای هم در ادامه داشته باشیم که در اسرع وقت شما رو ازشون مطلع میکنیم.

  • امیرمحمد مارشال پیرغیبی

نظرات  (۳)

خوب و خیلی عالی
لطفا اسامی مدال اوران امسال رو بزارید 
چرا نتایج آزمون شبیه ساز رو نمیذارین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی